Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ty tam nemáš takovou tu placičku ?

"Ahooj, co děláš ?" ozvalo se v telefonu. "Rozebírám štafle" sděluji druhé straně. Zdánlivou nesmyslnost mého počínání pochopila kamarádka rychle.

Ze štaflí mám udělanou knihovnu,čímž jsem vyřešila známou nerudovskou otázku : „Kam s ním?“ Respektive kam s hromadou knih a kam se štaflema. Je to docela pěkné a praktické, pokud teda ty štafle zrovna nepotřebujete.V tom případě to musíte celé rozebrat.

„Zase mi vypadly ty blbý závěsy z kolejničky“ oznamuji rezignovaně. Na vysvětlenou - jde o panelové závěsy z toho švédského obchoďáku se žlutomodrým logem. „Ty tam nemáš takovou tu placičku?“ „Éééh, jakou placičku??? Mám tam jenom takovou placatou, plastovou krytku“ nechápu. No takovou stříbrnou…, určitě jí tam musíš mít.

Šplhám po štaflích ke stropu, kontroluji placičku.“Žádná  tam není“ oznamuji do telefonu. To není možný, musíš jí tam mít. „No nemám, fakt.“ Najednou jsem prozřela : „Hele, počkej, to bude v těch přebytečných součástkách,co mi zbyly.“ 

Našla jsem je v cuku letu, většinou vím, kam jsem co uložila, kdyby se to jednou hodilo. Vysypávám obsah sáčku na stůl. To už mi došlo, že ty součástky asi tak úplně nebudou „přebytečné“, ale žádnou placičku teda vážně nevidím. „Žádná placička tam není“ oznamuji znova. „Ale jo, určitě jí tam máš, podívej se pořádně“ ozvalo se z telefonu. „Placička je na světě!“ hlásím vítězoslavně po chvíli. „Tak jí strč do tý drážky a musíš jí utáhnout imbusákem." Co je imbusák náhodou vím, tak mimo zase nejsem.

Kymácím se na štaflích, snažím se nasadit placičku do drážky. Samozřejmě mi upadla. Plazím se po podlaze a svýma krátkozrakýma očima hledám placičku. Fakt nechápu, jak se ta mrcha dokázala schovat dobré tři metry od místa činu. Znova vylézám na štafle, tentokrát mi upadl imbusák. Ten jsem našla hned.

Vylézám na štafle počtvrté, když jsem nahoře tak zjišťuji, že musím hrozně, ale hrozně čúrat. To už se v tomhle věku stává, že vás to přepadne najednou. Stáří nezastavíš.

Na pátý pokus se to povedlo. Závěs už nevypadává. No nemohla mi říct rovnou, že mi tam prostě chybí zarážka ??

 

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Martina Dušková | středa 29.7.2015 22:42 | karma článku: 12,98 | přečteno: 593x
  • Další články autora

Martina Dušková

Jak jsem se stala VIP

Osobě požívající výhod VIP se dostává přednostních požitků, nákupů, míst v letadle, hotelích atd. Většinou se jí stanete na základě svého společenského postavení, majetku, politické příslušnosti nebo tím, že jste celebrita.

5.4.2021 v 21:02 | Karma: 15,91 | Přečteno: 564x | Diskuse| Ona

Martina Dušková

Stojí vám nákup v Drážďanech za 14 dní v karanténě?

"Pokud někomu nákup v Drážďanech stojí za 14 dní v karanténě, je to jeho volba," sdělil Hamáček na tiskové konferenci včera 7. dubna. A já dodávám, že by pan ministr vnitra mohl být z titulu své funkce lépe informován

8.4.2020 v 8:00 | Karma: 20,13 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Společnost

Martina Dušková

Pendler jako veřejný nepřítel

Národ žije v karanténě, po večerech šije roušky a pendleři si jezdí přes hranice. Na západ. Jen tak, mýrnyx týrnyx.

18.3.2020 v 6:59 | Karma: 17,25 | Přečteno: 3509x | Diskuse| Společnost

Martina Dušková

Hubnutí je těžká disciplína

Chcete zhubnout do plavek? Moje kamarádky na to šly od lesa a s plným nasazením. Přesvědčte se sami.

21.2.2017 v 13:13 | Karma: 16,24 | Přečteno: 658x | Diskuse| Ona

Martina Dušková

Přibalte mi tam i slevový kupon na rakev

Součástí domácí lékárničky už nemusí být, naštěstí, mast z ropušího slizu nebo popel z dobře odleželé mumie. Dnešní dryáky jsou sofistikovanější.

7.2.2017 v 13:13 | Karma: 28,71 | Přečteno: 1799x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Publikace Nerudové jsou ostuda. Zesměšňuje všechny vědce, míní europoslanec

9. května 2024  12:08

Ekonomka a kandidátka do Evropského parlamentu za hnutí STAN Danuše Nerudová publikováním do...

Letouny F-16 budeme považovat za nosiče jaderných zbraní, varovalo Rusko

7. května 2024  14:14

Rusko bude považovat stíhačky F-16 americké výroby za nosiče jaderných zbraní bez ohledu na jejich...

Zeman označil za bezpečnostní riziko Evropskou unii v současné podobě

15. května 2024  11:17

Aktualizujeme Exprezident Miloš Zeman označil za jedno z bezpečnostních rizik Evropskou unii ve své současné...

Tragické úmrtí na ministerstvu. Zaměstnanec podle policie spáchal sebevraždu

15. května 2024  10:41,  aktualizováno 

V budově ministerstva průmyslu a obchodu bylo ve středu nalezeno tělo mrtvého muže. Mluvčí pražské...

Ruská ofenziva u Charkova zpomalila. Invazní síly budují nárazníkovou zónu

15. května 2024  9:21,  aktualizováno 

Sledujeme online Tempo ruských útočných operací v Charkovské oblasti na severovýchodě Ukrajiny zřejmě zpomalilo. Ve...

Žáci mají výsledky přijímaček na SŠ, přijato je 94 procent uchazečů

15. května 2024  7:16,  aktualizováno  10:31

V informačním systému DiPSy jsou k dispozici výsledky přijímacích zkoušek na střední školy. V...

  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik