Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty kecy se tam píšou z právních důvodů, aby nemuseli případně platit odškodné, kdyby je někdo zažaloval. Měls to v letáku, tak neotravuj, byls varován. Nicméně čím méně chemie, tím lépe - průměrná žena do sebe denně prý dostane s kosmetikou až 500 různých chemikálií, léky jsou jen takový kopanec navíc.

Křeče v nohou mohou být třeba z nedostatku hořčíku - minerálka Magnesia a nějaký mletý dolomit (kdysi Dologran, nevím zda se ještě vyrábí a bez umělých barviv a sladidel) nebo něco takového není od věci.

0 0
možnosti

Perfektně napsané. Fakt jsem se pobavila. R^

1 0
možnosti
Foto

Martino, zásadně nečíst. Já už to taky tak dělám a uvidíte, že budete lékárnu míjet naprosto bez povšimnutí, nebude totiž třeba léků;-)

0 0
možnosti

Jitko, já se snažím míjet nejen lékárny, ale i ordinace. Sichr je sichr:-)

0 0
možnosti

J11a49n 96H60r87u15z43a

7. 2. 2017 14:43

Zkuste hořčík, vitamín B a E a když to nepomůže (není to svalová záležitost) může to být cévní problém a pak Glyvenol a hlavně cvičit. Kolo a plavání.

0 0
možnosti

Sestře jsem to vyřídila, prý děkuje:-)

0 0
možnosti

Máte docela hezký jméno ;-)

1 0
možnosti

To vaše taky není k zahození:-)

1 0
možnosti

R^:-) příbalové letáky, to je snůška pekelných muk ;-)

1 0
možnosti

To je pěkný obrat - snůška pekelných muk. Škoda, že mě to nenapadlo....:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik