Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiří, abych vám pravdu řekla tak pěkná čtenost dokáže mé ego polechtat, protože jsem ráda když se mé články líbí a nepíšu si jen pro sebe. Tématy která jste uvedl jsem váženě unavená a tak se snažím psát o "blbostech" všedních dní, on je ten život i tak těžký kalibr, tak proč si ho zatěžovat. Je pravda, že jsem ulítla jedním článkem o imigrantech a pak jsem se kála, proč se do toho montuju:-). Slibuju, že budu dál pokračovat v těch "blbostech".

Mirku, toho Ivana Mládka jsem tam měla v původní verzi, ale pak mě napadla blondýna a přes to už vlak nejel. Jo a ten druhý odkaz, mě úplně odrovnal - skvělé !

A děkuju, že mě čtete:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký a chytrý článek. Bohužel jste do něho nezakomponovala téma uprchlíků, EU, a Miloše Zemana, takže k jejich k jejich vlastní škodě unikl pozornosti řadě čtenářů. Ale vám to asi nevadí, že ne? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik