Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Jano, sypu si popel na hlavu- chybička se vloudila, máte naprostou pravdu.

0 0
možnosti

Ten Gustave byl Flaubert. Ale to nevadí. Krásný článek. Já jsem si psávala deník, občas jej půjčila svému klukovi, ten do něj nějakou dobu také psal a tak jsme se střídali. Psali jsme si dopisy, když jsme byli od sebe. Nádherná doba! Uběhlo 37 let, víme o sobě, občas si pošleme žertovný e-mail, výjimečně napíšeme pár řádků nebo si zavoláme. Byla to první láska a byla krásná, trvala čtyři studentské roky na gymnáziu.

1 0
možnosti
Foto

To je nádhera. Moc se mi stýská po "opravdových" dopisech. Dopisní schránky jsou už jen na prospekty a složenky. Dík Martino!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Martino, moc pěkné vzpomínání;-)R^

0 0
možnosti

Děkuji pane Turnere, já bohužel sestru nemám.V konceptu jsem použila výraz "skorosestra", protože si tak říkáme, ale nechtěla jsem čtenáře uvádět ve zmatek,tak jsem z ní udělala sestru.Ale máte pravdu, mám k ní hezký vztah, protože je to moje kamarádka a obrovský Přítel a to velké "P" není překlep.Ono vlastně na té pokrevní spřízněnosti až tak nezáleží...

1 0
možnosti
Foto

Je to tak, na podstatu toho, co jsem psal,  to nemá žádný vliv.

0 0
možnosti
Foto

Hezké povídání, ze kterého více než sentiment nad milostnými dopisy vnímám váš hezký vztah k sestře. 

Snad i elektronicky zaznamenaná vyznání mohou být hezká, ale dopis je dopis.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik