Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Moc pěkně píšete, gratuluji.

0 0
možnosti
DK

Též chci podotknout, že obrázek před kurzem je pro mě nedostižná meta. Dostala jsem knížku nauč se kreslit - pomocí geometrických tvarů nakreslíte prý leccos - pak jsme s tehdy pětiletou dcerou soutěžily, která zadaný obrázek nakreslí líp. Vyhrála vždycky :-). Ale pravda je, že mě to nebaví, v tom bude asi zakopán pes. Držím palce v dalším snažení R^

0 0
možnosti
MD

To jsem ráda, že jsem vám udělala radost a ano, kurs byl dle Betty Edwards. A pane Foltáne - věřte, že byste to dal a možná i lépe:-)

0 0
možnosti
DT

Udělala jste mi svým blogem radost. R^:-)

Betty Edwards?

0 0
možnosti
PF

Karma za článeček je vaše, ale obrázky mi OBA připadají vhodné k nalepení na cukřenku  :-)

·

rozhodně bych nedokázal namalovat lepší  :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik