Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Pane Pinkasi, ono to bylo za komančů. Ten Lenin v lampionovém průvodu mě dostal:-) Ty průvody byly také něco! Obvykle jich několik vzplálo plamenem a to potom byla legrace. Jinak já už jsem v té údajně nepoužitelné kategorii 50+, takže toho hodně pamatuji:-(

0 0
možnosti
VK

Ba ne. Nejste z toho venku. Neodškrtávejte. Jen to riziko je dva a půlkrát nižší. Ale bohužel furt je. ;-)(Nikomu nepřeji).

1 0
možnosti
JR

J17a47r32a 48R32a71n34k

1. 8. 2015 8:48

Mohli bysme si navzajem gratulovat, ale skutecnost je bohuzel jina. Na specialnich oddelenich v domovech duchodcu s Alzheimerem, demenci, Korsakoff syndromem a podobne je nejmene lidi, kteri pracovali na farmach, postihne to jakoukoliv profesi, tvrdi se, ze ucenim noveho jazyku, hudebni nastroj, bridge a ruzne internetove hry specialne delane pro seniory presto tomu podlehnou profesori, sochari (znam pripad otec od pratel), zdravotni sestry, ucitelky hudby atd. Nektere studie tvrdi, ze je to geneticke, nekdy staci mozkova mrtvice, nebo rada mensich, caste urazy do hlavy,  stres.......ale dulezite je, ze neco delame a jsme pozitivni. 

NApsala jste to hezkyR^

0 0
možnosti
MP

Hezké. Sice vypadáte mladě, ale být to za komančů a knížka vyjít o měsíc dřív, tak Vám ji asi musel přinést nesmrtelný V. I. L. v lampionovém průvodu ;-) (ale to berte jen jako pokus o vtip).

0 0
možnosti
Foto

Pamatuji si, že jednou do naší 2.A přišel náš třídní a odvedl mne do čtvrté třídy a tam jsem musel číst nahlas, aby viděli jak čte druhák. Jenomže já četl každý den jednu knihu. V knihovně jsem byl dvakrát týdně a v sítěnce si odnášel čtyři knihy. Když jsem musel zhasnout, měl jsem pod polštářem baterku a četl pod peřinou. Neználka taky, pohádky, Verneovky, válečnou literaturu, historickou, všechno. Asi jsem se naučil rychločetbu, protože jinak si nedovedu vysvětlit to tempo čtení.

2 0
možnosti
ZU

Vyjádřil bych se úplně stejně....A baterka také patřila k výbavě.

1 0
možnosti
LR

No vidíte - a dnes máme neználky každý den ve zprávách televize.

1 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik