O podprsenkách, ideálních partnerkách a vědeckých výzkumech

25. 08. 2015 15:04:37
V současném životě už to s pravděpodobností hraničící s jistotou nestihnu. V tom příštím životě budu americkou vědkyní nebo raději vědcem.

Minulý týden mi dával život přes hubu, pardon ústa, co se do mě vešlo. Od pondělí do soboty jsem naspala asi tak 24 hodin, takže když jsem v sobotu ráno zapnula počítač, byla jsem blízko k celkovému rozsypání se na mikročástice nebo na co se to můžeme rozsypat.

A pak to přišlo. Další výzkum amerických vědců mě rozchechtal tak, že mi hned bylo o hodně, opravdu hodně lépe. Moc by mě zajímalo, jestli si tyhle nesmysly jen tak cucají z prstu nebo jde o seriózní výzkum. Předpokládám, že k vědeckému výzkumu je nutné získat nějaký grant. V tom případě, nevědí co s penězi a roupama.

Milé dámy, podle toho jak si zapínáte podprsenku lze údajně určit jaký typ osobnosti jste. Pokud čtou tento blog páni, prosím vás sledujte bedlivě vaší partnerku, jak si obléká podprsenku a hned budete mít jasno, koho máte vlastně doma.

1.) zapínáte ji vzadu - typ pečovatelka

2.) zapínáte na břiše a otáčíte na záda - typ myslitelka

3.) zapínání vpředu (myšleno druh podprsenky) - typ velitelka

4.) oblékáte zapnutou přes hlavu - typ puntičkářka

Bod číslo 4 mě odrovnal a to doslova. Přikročila jsem k praktickému nácviku obléknutí zapnuté podprsenky přes hlavu. Podprsenka se mi omotala kolem krku jako had škrtič, takže jsem lapala po dechu. Ve snaze chytit trochu kyslíku do plic jsem podprsenku popotáhla a kostice se mi bolestivě zapíchly do podpaždí. Protože objem přes prsa mám logicky větší než pod prsy, tak se podprsenka zasekla v polovině prsou, která mi pod tlakem zplacatěla jako příslušnici domorodého kmene. Než se mi vše podařilo urovnat na místo, byla jsem úplně vyflusaná. Na třetí pokus jsem to už jakžtakž zvládla, takže teoreticky by tento způsob oblékání fungovat mohl.U sportovní podprsenky to jinak ani nejde. Ale upřímně, proč bychom to dělaly takhle blbě s klasickou podprsenkou ?

Teď mě tak napadá jak je možné, že americká vědkyně nepřišla ještě na pátý způsob? Zapnutou podprsenku oblékat přes nohy. Mám neodbytný pocit, že někteří méně duševně vyspělí jedinci za velkou louží jsou toho schopni.

V jednom z dalších výzkumů uváděli, že boháči jako své milenky preferují blondýnky se zelenýma očima, ve věku 26 – 31 let, postavou lektorky jógy, bakalářským titulem a ňadry velikosti čtyři. To mě nechalo celkem chladnou, protože ze zadaných kritérií splňuji jenom ty zelené oči. Nicméně má bujná fantazie začala pracovat.

Představte si, že adeptka na lukrativní post boháčovy milenky je, nedej Bože, puntičkářka. Luxusní podvazkový pás přidržuje neméně luxusní punčochy, s vypětím sil balancuje na dvaceticentimetrových podpatcích a přes hlavu si na ty čtyřky rve zapnutou podprsenku. Její milionář ji přistihne při činu v nedůstojném postavení s podprsenkou horizontálně přetínající vábná ňadra na dvě nevábné placky. A je to v háji. Možná jí ale pomůže, když nebude mít jen postavu lektorky jógy, ale bude skutečnou lektorkou. Bakalářským titul k tomu jako bonus. V tom případě má šanci, že zvládne nějakou ásánu zkombinovat s oblékáním zapnuté podprsenky přes hlavu a ještě u toho bude vypadat elegantně. V opačném případě má smůlu, protože u tohohle nemůže vypadat hezky ani Miss World s dokonalými parametry.

Už se těším na další z výzkumů. Napjatě čekám co přijde příště.

Jo a dámy, jedna velice pozitivní zpráva na závěr. Z ankety pod podprsenkovým výzkumem jednoznačně vyplývá, že my české ženy máme pořád hlavu na správném místě. S parametry na získání milionáře na tom budeme asi hůř, ale neklesejte na mysli - jeden nemůže mít všechno !

Zdroj :

http://ona.idnes.cz/zapinani-podprsenky-typy-osobnosti-dvf-/spolecnost.aspx?c=A150821_115349_modni-trendy_jup

http://ona.idnes.cz/milenka-pro-bohateho-zenace-zelenooka-blondyna-se-ctyrkami-a-titulem-1jp-/vztahy-sex.aspx?c=A150811_

Autor: Martina Dušková | úterý 25.8.2015 15:04 | karma článku: 22.61 | přečteno: 1701x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 30.14 | Přečteno: 603 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 53 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.67 | Přečteno: 303 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 532 | Diskuse
Počet článků 25 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1304

Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...