Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se stala blondýnou

ABS, BBQ, CEO, DNS, EKG, GPS, HTC, JPG, LCD, PIN. SIM, RAM, USB, SJM, PMS….Jde vám ze zkratek kolem nás hlava kolem? Mně taky, nic si z toho nedělejte

Znám chytré holky, které jsou blondýny, takže v barvě kštice to určitě není. Přesto je blondýna synonymem pro, řekněme, trochu  mdlý rozum.  Všichni známe vtipy o blondýnách u kterých se dobře,na jejich účet, bavíme.

Blondýnou jsem se stala snadno a rychle, ani jsem nemusela navštívit kadeřnici. Z mého zážitku se zkratkami by mohl kolovat internetem dobrý vtip á la: „Hele, znáš ten vtip, jak se baví dvě blondýny o autech?“

Má sestra blondýna (umělá)  a já zrzavá (přírodní) se nedávno bavíme o jejím novém, ale starším autě.  Její nové, ale starší auto smutně postává před domem a čeká, kdy mu jeho nová panička nastartuje motor a někam společně vyrazí. Ta zatím nějak pořád nesebrala čas a odvahu ho vyzkoušet a tak auto chudák čeká a čeká. Vlastně čekají oba.

„Prosím tě, kdy začneš jezdit s tím tvým autíčkem?“ ptám se sestry. „No jo, asi bych měla, když už ho konečně mám, viď?“ odvětila  sklesle.  „To bys teda měla, co já bych za to dala, kdybych zase mohla řídit“ povzdechla jsem si, také sklesle. Z vlastního auta mi zbylo jen  řidičské oprávnění. To tak někdy bývá, když se blbě finančně rozvedete.

"Když já se bojím, víš? Ale musím začit jezdit, než bude zima, protože to nemá USB-éčko“ dodala na vysvětlenou. „Jaký USB-éčko?“ divím se a horečně přemítám, jaký vliv může mít chybějící USB-éčko na jízdní vlastnosti jejího auta.

„No přece USB-éčko, takový ten systém, co je v nových autech“ vysvětluje mi. „Počkej, USB-éčko se přece strká do počítače, přemítám.“  „ Ale jo, je to takový ten brzdící systém“ vysvětluje mi. „Heuréka!“ rozsvítilo se mi v hlavě. „Ty myslíš ABS, ne?“  „Jó, to je ono, to jsem myslela“ rozzářila se a když jsem jí vysvětlila rozdíl, zachvátil nás huronský smích a ne a ne přestat.

A nyní pozor, přichází pointa!

O několik dní později důležitě povídám kamarádce: „Musím se ségrou jet na zkušební jízdu, protože se bojí sama řídit. Nemá v tom autě ADSL-ko!“ Má kamarádka je, na rozdíl ode mne, velice technicky zdatná, takže se na mě na pár vteřin nevěřícně dívala a poté řekla památnou větu:  „Ty myslíš ABS, ne?“  V tom okamžiku jsem se začala šíleně smát a nebyla k zastavení. Když jsem se uklidnila, tak jsem jí vysvětlila to USB-éčko, ADSL-ko a ABS-ko a válely jsme se smíchy znova.

Nemáme to lehké v té změti zkratek a my „blondýny“, už vůbec ne.

TAFN

T2GO

HAND !

Autor: Martina Dušková | středa 30.9.2015 16:41 | karma článku: 17,87 | přečteno: 1107x
  • Další články autora

Martina Dušková

Jak jsem se stala VIP

Osobě požívající výhod VIP se dostává přednostních požitků, nákupů, míst v letadle, hotelích atd. Většinou se jí stanete na základě svého společenského postavení, majetku, politické příslušnosti nebo tím, že jste celebrita.

5.4.2021 v 21:02 | Karma: 15,91 | Přečteno: 564x | Diskuse| Ona

Martina Dušková

Stojí vám nákup v Drážďanech za 14 dní v karanténě?

"Pokud někomu nákup v Drážďanech stojí za 14 dní v karanténě, je to jeho volba," sdělil Hamáček na tiskové konferenci včera 7. dubna. A já dodávám, že by pan ministr vnitra mohl být z titulu své funkce lépe informován

8.4.2020 v 8:00 | Karma: 20,13 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Společnost

Martina Dušková

Pendler jako veřejný nepřítel

Národ žije v karanténě, po večerech šije roušky a pendleři si jezdí přes hranice. Na západ. Jen tak, mýrnyx týrnyx.

18.3.2020 v 6:59 | Karma: 17,25 | Přečteno: 3509x | Diskuse| Společnost

Martina Dušková

Hubnutí je těžká disciplína

Chcete zhubnout do plavek? Moje kamarádky na to šly od lesa a s plným nasazením. Přesvědčte se sami.

21.2.2017 v 13:13 | Karma: 16,24 | Přečteno: 658x | Diskuse| Ona

Martina Dušková

Přibalte mi tam i slevový kupon na rakev

Součástí domácí lékárničky už nemusí být, naštěstí, mast z ropušího slizu nebo popel z dobře odleželé mumie. Dnešní dryáky jsou sofistikovanější.

7.2.2017 v 13:13 | Karma: 28,71 | Přečteno: 1799x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Pokleknete a budete prosit. Generál slíbil zničit NATO do roku 2030

24. dubna 2024  21:21

Velitel čečenských sil bojujících na Ukrajině a věrný obdivovatel ruského prezidenta Vladimira...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik