Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O podprsenkách, ideálních partnerkách a vědeckých výzkumech

V současném životě už to s pravděpodobností hraničící s jistotou nestihnu. V tom příštím životě budu americkou vědkyní nebo raději vědcem.

Minulý týden mi dával život přes hubu, pardon ústa, co se do mě vešlo. Od pondělí do soboty jsem naspala asi tak 24 hodin, takže když jsem v sobotu ráno zapnula počítač, byla jsem blízko k celkovému rozsypání se na mikročástice nebo na co se to můžeme rozsypat.

A pak to přišlo. Další výzkum amerických vědců mě rozchechtal tak, že mi hned bylo o hodně, opravdu hodně lépe. Moc by mě zajímalo, jestli si tyhle nesmysly jen tak cucají z prstu nebo jde o seriózní výzkum. Předpokládám, že k vědeckému výzkumu je nutné získat nějaký grant. V tom případě, nevědí co s penězi a roupama.

Milé dámy, podle toho jak si zapínáte podprsenku lze údajně určit jaký typ osobnosti jste. Pokud čtou tento blog páni, prosím vás sledujte bedlivě vaší partnerku, jak si obléká podprsenku a hned budete mít jasno, koho máte vlastně doma.

1.) zapínáte ji vzadu - typ pečovatelka

2.) zapínáte na břiše a otáčíte na záda - typ myslitelka

3.) zapínání vpředu (myšleno druh podprsenky) - typ velitelka

4.) oblékáte zapnutou přes hlavu - typ puntičkářka

Bod číslo 4 mě odrovnal a to doslova. Přikročila jsem k praktickému nácviku obléknutí zapnuté podprsenky přes hlavu. Podprsenka se mi omotala kolem krku jako had škrtič, takže jsem lapala po dechu. Ve snaze chytit trochu kyslíku do plic jsem podprsenku popotáhla a kostice se mi bolestivě zapíchly do podpaždí. Protože objem přes prsa mám logicky větší než pod prsy, tak se podprsenka zasekla v polovině prsou, která mi pod tlakem zplacatěla jako příslušnici domorodého kmene. Než se mi vše podařilo urovnat na místo, byla jsem úplně vyflusaná. Na třetí pokus jsem to už jakžtakž zvládla, takže teoreticky by tento způsob oblékání fungovat mohl.U sportovní podprsenky to jinak ani nejde. Ale upřímně, proč bychom to dělaly takhle blbě s klasickou podprsenkou ? 

Teď mě tak napadá jak je možné, že americká vědkyně nepřišla ještě na pátý způsob? Zapnutou podprsenku oblékat přes nohy. Mám neodbytný pocit, že někteří méně duševně vyspělí jedinci za velkou louží jsou toho schopni.

V jednom z dalších výzkumů uváděli, že boháči jako své milenky preferují blondýnky se zelenýma očima, ve věku 26 – 31 let, postavou lektorky jógy, bakalářským titulem a ňadry velikosti čtyři. To mě nechalo celkem chladnou, protože ze zadaných kritérií splňuji jenom ty zelené oči. Nicméně má bujná fantazie začala pracovat.

Představte si, že adeptka na lukrativní post boháčovy milenky je, nedej Bože, puntičkářka.  Luxusní podvazkový pás přidržuje neméně luxusní punčochy, s vypětím sil balancuje na dvaceticentimetrových podpatcích a přes hlavu si na ty čtyřky rve zapnutou podprsenku. Její milionář ji přistihne při činu v nedůstojném postavení  s podprsenkou horizontálně přetínající vábná ňadra na dvě nevábné placky. A je to v háji. Možná jí ale pomůže, když nebude mít jen postavu lektorky jógy, ale bude skutečnou lektorkou. Bakalářským titul k tomu jako bonus. V tom případě má šanci, že zvládne nějakou ásánu zkombinovat s oblékáním zapnuté podprsenky přes hlavu a ještě u toho bude vypadat elegantně. V opačném případě má smůlu, protože u tohohle nemůže vypadat hezky ani Miss World s dokonalými parametry.

Už se těším na další z výzkumů. Napjatě čekám co přijde příště.

Jo a dámy, jedna velice pozitivní zpráva na závěr. Z ankety pod podprsenkovým výzkumem jednoznačně vyplývá, že my české ženy máme pořád hlavu na správném místě. S parametry na získání milionáře na tom budeme asi hůř, ale neklesejte na mysli - jeden nemůže mít všechno !

 

Zdroj :

http://ona.idnes.cz/zapinani-podprsenky-typy-osobnosti-dvf-/spolecnost.aspx?c=A150821_115349_modni-trendy_jup

http://ona.idnes.cz/milenka-pro-bohateho-zenace-zelenooka-blondyna-se-ctyrkami-a-titulem-1jp-/vztahy-sex.aspx?c=A150811_

 

 

 

Autor: Martina Dušková | úterý 25.8.2015 15:04 | karma článku: 22,61 | přečteno: 1704x
  • Další články autora

Martina Dušková

Jak jsem se stala VIP

Osobě požívající výhod VIP se dostává přednostních požitků, nákupů, míst v letadle, hotelích atd. Většinou se jí stanete na základě svého společenského postavení, majetku, politické příslušnosti nebo tím, že jste celebrita.

5.4.2021 v 21:02 | Karma: 15,91 | Přečteno: 564x | Diskuse| Ona

Martina Dušková

Stojí vám nákup v Drážďanech za 14 dní v karanténě?

"Pokud někomu nákup v Drážďanech stojí za 14 dní v karanténě, je to jeho volba," sdělil Hamáček na tiskové konferenci včera 7. dubna. A já dodávám, že by pan ministr vnitra mohl být z titulu své funkce lépe informován

8.4.2020 v 8:00 | Karma: 20,13 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Společnost

Martina Dušková

Pendler jako veřejný nepřítel

Národ žije v karanténě, po večerech šije roušky a pendleři si jezdí přes hranice. Na západ. Jen tak, mýrnyx týrnyx.

18.3.2020 v 6:59 | Karma: 17,25 | Přečteno: 3509x | Diskuse| Společnost

Martina Dušková

Hubnutí je těžká disciplína

Chcete zhubnout do plavek? Moje kamarádky na to šly od lesa a s plným nasazením. Přesvědčte se sami.

21.2.2017 v 13:13 | Karma: 16,24 | Přečteno: 658x | Diskuse| Ona

Martina Dušková

Přibalte mi tam i slevový kupon na rakev

Součástí domácí lékárničky už nemusí být, naštěstí, mast z ropušího slizu nebo popel z dobře odleželé mumie. Dnešní dryáky jsou sofistikovanější.

7.2.2017 v 13:13 | Karma: 28,71 | Přečteno: 1799x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1323x
Hodně lidí mi "nadávalo", že už nic nepíšu. Tak mě máte zpátky.

Seznam rubrik